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Originally posted by Snake17+25/08/09 - 16:44
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(Snake17 @ 25/08/09 - 16:44)
-Fabio206@25/08/09 - 16:31
Che palle snake, sempre gli stessi discorsi
ti faccio un esempio solo: cod4 fixato dopo nemmeno due settimane -> la Iw ascolta i giocatori -> la IW fa giochi ascoltando i giocatori -> la IW è un team pr0 -> la IW sta sviluppando un gioco pr0 che abbia la giocabilità migliore che si possa avere e che si avvicina al desiderio di giocabilità perfetta da parte dei giocatori
vabbè ormai manca poco, quando ci giocherete la finirete di avere dubbi
Non sto dicendo che sia un gioco brutto ma a me da semplicemente fastidio che la gente è sicuro che col fatto che è un prodotto IW debba uscire un capolavoro.
Ti faccio un esempio ? Anche il primo far cry era un ""capolavoro"" [/b]
Infatti Far Cry 1 è stato programmato da programmatori diversi da quelli da Far Cry 2
#1182
#1184
#1185
#1186
#1187
#1190
#1191
#1193
Scusa la Ubisoft cosa sta facendo di FPS ?
Ho trovato ora la notizia, cioè no ora spiegatemi cosa centra MW2 con AC2.
#1197
Che palle snake, sempre gli stessi discorsi


vabbè ormai manca poco, quando ci giocherete la finirete di avere dubbi

Non sto dicendo che sia un gioco brutto ma a me da semplicemente fastidio che la gente è sicuro che col fatto che è un prodotto IW debba uscire un capolavoro.
Ti faccio un esempio ? Anche il primo far cry era un ""capolavoro"" [/b]
Infatti Far Cry 1 è stato programmato da programmatori diversi da quelli da Far Cry 2

#1182
Inviato il 25 agosto 2009 - 16:25
Far cry 1 era un buon gioco.
Snake ti avviso che 402 non è solo membro di IW,è un giocatore.
Sa riconoscere quando qualcosa è troppo avvantaggiato rispetto ad altro,non a caso MW NON è un flop.
Inoltre l'Akimbo ha detto che sarà la tua arma primaria e secondaria,non potrai mirare mentre spari e quindi la mira sarà ridotta.
E' per dare una ventata d'aria fresca al gioco,non lo hai detto tu stesso di non volere una versione di MW migliorata ? Ecco le novità
Snake ti avviso che 402 non è solo membro di IW,è un giocatore.
Sa riconoscere quando qualcosa è troppo avvantaggiato rispetto ad altro,non a caso MW NON è un flop.
Inoltre l'Akimbo ha detto che sarà la tua arma primaria e secondaria,non potrai mirare mentre spari e quindi la mira sarà ridotta.
E' per dare una ventata d'aria fresca al gioco,non lo hai detto tu stesso di non volere una versione di MW migliorata ? Ecco le novità
#1184
Inviato il 25 agosto 2009 - 16:46
Dobbiamo ownare.
Manca poco al nuovo video dove viene mostrato un perk "molto suggerito dalla community"
Per "Community" penso si riferisca al Forum IW e a quel coso di twitter per dare consigli.
Hanno aperto un topic(la community) per cercare di capire qual'era questo PERK da molti consigliato
O Si tratta di 2 oggetti applicabili all'arma O si tratta di "Scavenger"(avvoltoio,permette di raccogliere l'equipaggiamento nemico inutilizzato)
Io spero sia scavenger,sono contrario a oggetto x2 perchè mi sembra lamero,devono metterlo come 2° perk se mai lo mettono.
Ah,altra notizia da 402,le armi secondarie NON saranno solo pistole...
Manca poco al nuovo video dove viene mostrato un perk "molto suggerito dalla community"
Per "Community" penso si riferisca al Forum IW e a quel coso di twitter per dare consigli.
Hanno aperto un topic(la community) per cercare di capire qual'era questo PERK da molti consigliato
O Si tratta di 2 oggetti applicabili all'arma O si tratta di "Scavenger"(avvoltoio,permette di raccogliere l'equipaggiamento nemico inutilizzato)
Io spero sia scavenger,sono contrario a oggetto x2 perchè mi sembra lamero,devono metterlo come 2° perk se mai lo mettono.
Ah,altra notizia da 402,le armi secondarie NON saranno solo pistole...

#1185
Inviato il 25 agosto 2009 - 17:33
Er pelato c'ha stile (cit.) Sto 402 è un capo.Riguardo alle armi secondarie oltre all'AT-4,non mi vengono in mente altri generi.Alla GC hanno presentato spec-ops e Spazio disse che come arma c'era anche uno scudo anti-sommossa con il quale si poteva anche aggredire il nemico.Ci sarà anche quello tra le armi secondarie?
Firma fuori dai limiti del regolamento (massimo 250 pixel). Codice originale:
[center][img]http://i.imgur.com/piyPxKM.jpg[/img][/center] [font="Courier New"][i][center]" Trust yourself,get out and work like hell! "[/center][/i][/font]
#1186
Inviato il 25 agosto 2009 - 17:49
E' probabile,le armi secondarie non pistole rimangono comunque un mistero dice 402.
Probabilmente saranno mitragliette con caricatore ridotto come Mp5k e MAC10.
Lo dico ora per il polemico di turno,daranno alle mitragliette un danno minore per bilanciarle(un po com il Pah Pah Shah di Waw)
Probabilmente saranno mitragliette con caricatore ridotto come Mp5k e MAC10.
Lo dico ora per il polemico di turno,daranno alle mitragliette un danno minore per bilanciarle(un po com il Pah Pah Shah di Waw)
#1187
Inviato il 25 agosto 2009 - 20:44
che gioco O_O ogni giorno che passa mi fa capire, che ho fatto bene a comprare la prestige
#1190
Inviato il 26 agosto 2009 - 10:47
Non si vede a tutti o non la vedo io ?

Riporto qui l'intervista fatta a Robert bowling da GamerZine
Exclusive Modern Warfare 2 interview (part one)
11.10.09. We know you're all ready for it. You're excited. We're excited. And our hype meter almost reached meltdown level when we got an exclusive interview with Robert Bowling, Infinity Ward
's community manager - the man many of you will know as Four Zero Two.
Over the next three days, we'll be running the extended highlights of our explosive chat, with a number of intriguing details revealed about the most eagerly-anticipated game of the year. Then, on September 17th, the next issue of P3Zine will carry the full, unedited interview in its entirety.
So, without further ado, on with those opening questions...
GamerZines: The Call of Duty games have always been resolutely linear. With a number of FPSes reinventing the genre since the release of the first Modern Warfare, have you been inspired to open things up a bit, or are you sticking with the tried-and-tested formula?
Robert Bowling: It's always our focus to deliver a cinematic action experience for the player, especially in Modern Warfare 2 where we've put a lot of work into the character development and story of the campaign. To achieve this, those set-piece moments are extremely important to the pacing and structure of the story, however our main goal in Modern Warfare 2 was to send the player on a roller coaster of experiences, where they're constantly experiencing something new. So you'll have those awesome crafted experiences, broken up with a variety of other missions that are more open.
GZ: You've said you'll address the issue of enemy respawns, though some would argue that the constant stream of enemies is what helps give Call of Duty its intensity. How do you plan on balancing that?
RB: It's really all about the mission, certain levels are all about that drive to push forward and keep advancing. That's where the feeling of being overran really worked and made it feel like a last ditch effort of survival. In Modern Warfare 2 we have a variety in intensity and pacing. A moment can be just as intense when stalking through a low-visibility blizzard, avoiding enemy patrols and K-9s, as it is when you're attempting to make a non-lethal takedown on an informant as you're fighting your way through the slums of Rio's Favela. The designers utilize a lot of techniques to motivate the player to move forward rather than always relying on the fear of being overrun.
GZ: The story is set several years after Modern Warfare. Apart from confirmed returnee Soap McTavish, can we expect to see any other familiar faces?
RB: Remnants of your past and the fate of your squad at the end of the previous story really shape the conflict, enemies, story, and events of Modern Warfare 2. Events that are best experienced for yourself.
That's your lot for now. Come back tomorrow to find out more about weapons, vehicles, and some exciting tidbits of what to expect from Modern Warfare 2's missions. Stay tuned!
Exclusive Modern Warfare 2 interview (part two)
Yesterday it was about open levels and familiar faces. Today it's Killstreaks, weapons and vehicles. Robert Bowling spills a few more beans about Modern Warfare 2 in the second part of our exclusive interview. Read on to find out more about the game that's set to be the biggest entertainment release ever.
GamerZines: Can you tell us anything about the new weapons which are set to appear in the game? Will we get to control new vehicles in the single-player game?
Robert Bowling: We focused on having a large variety of weapons in every category for the player to choose from, in addition to a large number of new attachments to customize those weapons even further to your play style. A lot of the new weapons were spawned from balancing the multiplayer of the game. We added Customizable Killstreaks to MP, like the ability to call in an user-controlled AC-130 gunship overhead, which required something with the ability to take it down, along with many of the other airborne killstreaks. That logic led to the inclusions of dedicated launchers, like the AT4 or stinger. In addition, we have a bunch of new assault rifles like the FAMAS and ACR, sub machine guns like the new variant of the MP5 called the MP5k which is shorter and faster. And a larger variety of pistols, including automatic ones like the Glock.
GZ: Some of the most well-received moments in the first game were those which offered something a little different from previous Call Of Duty games. Will we see slower-paced, more stealth-led stages like Pripyat in Modern Warfare 2?
RB: Modern Warfare 2 has new experiences around every corner and in every mission. Choose a more stealthy and subtle approach or go in guns-blazing - a lot of the levels can be played either way. Cliffhanger is a perfect example of that, where it builds up with the infiltration of the enemy facility by scaling the mountain side. Once you get in you have the option to use the low visibility to your advantage as Cpt. MacTavish provides thermal over watch from above and you sneak up on unsuspecting guards patrolling, or fight your way through as 'Soap' calls out enemy positions. Regardless of what you choose, there is a moment when the whole base becomes alerted to your presence and you get that classic run-and-gun action leading up to an epic action movie experience of escaping via snowmobile downhill while being pursued by enemies on their own snowmobiles as their air support fires down on you. In addition there are certain levels which are completely dedicated to that slower-paced style as well.
GZ: The inclusion of vehicles in the multiplayer in World at War wasn't well received, and there are fears that they could upset the delicate balance of Modern Warfare's online modes. Can you confirm whether vehicles will feature in the multiplayer, and if so, how have you ensured they don't unbalance the game?
RB: We never put vehicles in multiplayer. Our focus is on fast-paced infantry combat, where you're never reliant on transportation. We do have expanded Killstreak Rewards now, some of which are user-controlled. For example, where you previously could call in UAV, Airstrikes, and Helicopter Support but had no control on how helpful they were, there are many more options which allow you to take control of the gunner or control its success a bit more for a limited time. Such as the AC130 gunship where you can fire any of the three weapons on it during its limited time in the air.
The final part of our interview goes live tomorrow, where we talk about new perks, how Infinity Ward will be dealing with online cheaters, and a very interesting response to a question about level caps. See you in 24 hours...

Riporto qui l'intervista fatta a Robert bowling da GamerZine
Exclusive Modern Warfare 2 interview (part one)
11.10.09. We know you're all ready for it. You're excited. We're excited. And our hype meter almost reached meltdown level when we got an exclusive interview with Robert Bowling, Infinity Ward
's community manager - the man many of you will know as Four Zero Two.
Over the next three days, we'll be running the extended highlights of our explosive chat, with a number of intriguing details revealed about the most eagerly-anticipated game of the year. Then, on September 17th, the next issue of P3Zine will carry the full, unedited interview in its entirety.
So, without further ado, on with those opening questions...
GamerZines: The Call of Duty games have always been resolutely linear. With a number of FPSes reinventing the genre since the release of the first Modern Warfare, have you been inspired to open things up a bit, or are you sticking with the tried-and-tested formula?
Robert Bowling: It's always our focus to deliver a cinematic action experience for the player, especially in Modern Warfare 2 where we've put a lot of work into the character development and story of the campaign. To achieve this, those set-piece moments are extremely important to the pacing and structure of the story, however our main goal in Modern Warfare 2 was to send the player on a roller coaster of experiences, where they're constantly experiencing something new. So you'll have those awesome crafted experiences, broken up with a variety of other missions that are more open.
GZ: You've said you'll address the issue of enemy respawns, though some would argue that the constant stream of enemies is what helps give Call of Duty its intensity. How do you plan on balancing that?
RB: It's really all about the mission, certain levels are all about that drive to push forward and keep advancing. That's where the feeling of being overran really worked and made it feel like a last ditch effort of survival. In Modern Warfare 2 we have a variety in intensity and pacing. A moment can be just as intense when stalking through a low-visibility blizzard, avoiding enemy patrols and K-9s, as it is when you're attempting to make a non-lethal takedown on an informant as you're fighting your way through the slums of Rio's Favela. The designers utilize a lot of techniques to motivate the player to move forward rather than always relying on the fear of being overrun.
GZ: The story is set several years after Modern Warfare. Apart from confirmed returnee Soap McTavish, can we expect to see any other familiar faces?
RB: Remnants of your past and the fate of your squad at the end of the previous story really shape the conflict, enemies, story, and events of Modern Warfare 2. Events that are best experienced for yourself.
That's your lot for now. Come back tomorrow to find out more about weapons, vehicles, and some exciting tidbits of what to expect from Modern Warfare 2's missions. Stay tuned!
Exclusive Modern Warfare 2 interview (part two)
Yesterday it was about open levels and familiar faces. Today it's Killstreaks, weapons and vehicles. Robert Bowling spills a few more beans about Modern Warfare 2 in the second part of our exclusive interview. Read on to find out more about the game that's set to be the biggest entertainment release ever.
GamerZines: Can you tell us anything about the new weapons which are set to appear in the game? Will we get to control new vehicles in the single-player game?
Robert Bowling: We focused on having a large variety of weapons in every category for the player to choose from, in addition to a large number of new attachments to customize those weapons even further to your play style. A lot of the new weapons were spawned from balancing the multiplayer of the game. We added Customizable Killstreaks to MP, like the ability to call in an user-controlled AC-130 gunship overhead, which required something with the ability to take it down, along with many of the other airborne killstreaks. That logic led to the inclusions of dedicated launchers, like the AT4 or stinger. In addition, we have a bunch of new assault rifles like the FAMAS and ACR, sub machine guns like the new variant of the MP5 called the MP5k which is shorter and faster. And a larger variety of pistols, including automatic ones like the Glock.
GZ: Some of the most well-received moments in the first game were those which offered something a little different from previous Call Of Duty games. Will we see slower-paced, more stealth-led stages like Pripyat in Modern Warfare 2?
RB: Modern Warfare 2 has new experiences around every corner and in every mission. Choose a more stealthy and subtle approach or go in guns-blazing - a lot of the levels can be played either way. Cliffhanger is a perfect example of that, where it builds up with the infiltration of the enemy facility by scaling the mountain side. Once you get in you have the option to use the low visibility to your advantage as Cpt. MacTavish provides thermal over watch from above and you sneak up on unsuspecting guards patrolling, or fight your way through as 'Soap' calls out enemy positions. Regardless of what you choose, there is a moment when the whole base becomes alerted to your presence and you get that classic run-and-gun action leading up to an epic action movie experience of escaping via snowmobile downhill while being pursued by enemies on their own snowmobiles as their air support fires down on you. In addition there are certain levels which are completely dedicated to that slower-paced style as well.
GZ: The inclusion of vehicles in the multiplayer in World at War wasn't well received, and there are fears that they could upset the delicate balance of Modern Warfare's online modes. Can you confirm whether vehicles will feature in the multiplayer, and if so, how have you ensured they don't unbalance the game?
RB: We never put vehicles in multiplayer. Our focus is on fast-paced infantry combat, where you're never reliant on transportation. We do have expanded Killstreak Rewards now, some of which are user-controlled. For example, where you previously could call in UAV, Airstrikes, and Helicopter Support but had no control on how helpful they were, there are many more options which allow you to take control of the gunner or control its success a bit more for a limited time. Such as the AC130 gunship where you can fire any of the three weapons on it during its limited time in the air.
The final part of our interview goes live tomorrow, where we talk about new perks, how Infinity Ward will be dealing with online cheaters, and a very interesting response to a question about level caps. See you in 24 hours...
#1191
Inviato il 26 agosto 2009 - 11:49
Ubisoft ha rilasciato una nuova intervista di recente, e ovviamente coloro che hanno posto le domande, non si sono risparmiati la fatidica domanda: "Come andrà lo scontro con Modern Warfare 2, considerato uno dei Best Selling di sempre?".
Beh, la risposta di Ubisoft è stata abbastanza scontata: "Non temiamo assolutamente questo scontro. Anche dalla nostra abbiamo parecchi utenti che preferiscono questa serie, così come altri utenti preferiscono Modern Warfare 2. Non abbiamo nulla da temere".
Come andrà questo scontro tra titani? Staremo a vedere, e voi cosa comprerete?
da quando si paragona la merda alla cioccolata?
Beh, la risposta di Ubisoft è stata abbastanza scontata: "Non temiamo assolutamente questo scontro. Anche dalla nostra abbiamo parecchi utenti che preferiscono questa serie, così come altri utenti preferiscono Modern Warfare 2. Non abbiamo nulla da temere".
Come andrà questo scontro tra titani? Staremo a vedere, e voi cosa comprerete?
da quando si paragona la merda alla cioccolata?

#1193
Inviato il 26 agosto 2009 - 11:56
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Originally posted by MarkGta@26/08/09 - 12:49
Ubisoft ha rilasciato una nuova intervista di recente, e ovviamente coloro che hanno posto le domande, non si sono risparmiati la fatidica domanda: "Come andrà lo scontro con Modern Warfare 2, considerato uno dei Best Selling di sempre?".
Beh, la risposta di Ubisoft è stata abbastanza scontata: "Non temiamo assolutamente questo scontro. Anche dalla nostra abbiamo parecchi utenti che preferiscono questa serie, così come altri utenti preferiscono Modern Warfare 2. Non abbiamo nulla da temere".
Come andrà questo scontro tra titani? Staremo a vedere, e voi cosa comprerete?
da quando si paragona la merda alla cioccolata?
Ubisoft ha rilasciato una nuova intervista di recente, e ovviamente coloro che hanno posto le domande, non si sono risparmiati la fatidica domanda: "Come andrà lo scontro con Modern Warfare 2, considerato uno dei Best Selling di sempre?".
Beh, la risposta di Ubisoft è stata abbastanza scontata: "Non temiamo assolutamente questo scontro. Anche dalla nostra abbiamo parecchi utenti che preferiscono questa serie, così come altri utenti preferiscono Modern Warfare 2. Non abbiamo nulla da temere".
Come andrà questo scontro tra titani? Staremo a vedere, e voi cosa comprerete?
da quando si paragona la merda alla cioccolata?
Scusa la Ubisoft cosa sta facendo di FPS ?
Ho trovato ora la notizia, cioè no ora spiegatemi cosa centra MW2 con AC2.
Kevin: Tugg, tu sei l'ultimo pezzo del puzzle bello, ti vogliamo, i tuoi uomini ti vogliono! Allora stai con noi?
Tugg: Io sono pura illusione...
Kevin: Fottiti! Andiamo.
Tugg: Io sono pura illusione...
Kevin: Fottiti! Andiamo.
#1197
Inviato il 26 agosto 2009 - 14:12
Quote
Originally posted by Snake17+26/08/09 - 12:56
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(Snake17 @ 26/08/09 - 12:56)
-MarkGta@26/08/09 - 12:49
Ubisoft ha rilasciato una nuova intervista di recente, e ovviamente coloro che hanno posto le domande, non si sono risparmiati la fatidica domanda: "Come andrà lo scontro con Modern Warfare 2, considerato uno dei Best Selling di sempre?".
Beh, la risposta di Ubisoft è stata abbastanza scontata: "Non temiamo assolutamente questo scontro. Anche dalla nostra abbiamo parecchi utenti che preferiscono questa serie, così come altri utenti preferiscono Modern Warfare 2. Non abbiamo nulla da temere".
Come andrà questo scontro tra titani? Staremo a vedere, e voi cosa comprerete?
da quando si paragona la merda alla cioccolata?
Scusa la Ubisoft cosa sta facendo di FPS ?
Ho trovato ora la notizia, cioè no ora spiegatemi cosa centra MW2 con AC2. [/b]
Centra. Non tutti prenderanno entrambi i giochi insieme ma sceglieranno o uno o l'altro. Non è una questione di genere ma di vendite.
#1200
2 utenti stanno leggendo questa discussione
Ubisoft ha rilasciato una nuova intervista di recente, e ovviamente coloro che hanno posto le domande, non si sono risparmiati la fatidica domanda: "Come andrà lo scontro con Modern Warfare 2, considerato uno dei Best Selling di sempre?".
Beh, la risposta di Ubisoft è stata abbastanza scontata: "Non temiamo assolutamente questo scontro. Anche dalla nostra abbiamo parecchi utenti che preferiscono questa serie, così come altri utenti preferiscono Modern Warfare 2. Non abbiamo nulla da temere".
Come andrà questo scontro tra titani? Staremo a vedere, e voi cosa comprerete?
da quando si paragona la merda alla cioccolata?
Scusa la Ubisoft cosa sta facendo di FPS ?
Ho trovato ora la notizia, cioè no ora spiegatemi cosa centra MW2 con AC2. [/b]
Centra. Non tutti prenderanno entrambi i giochi insieme ma sceglieranno o uno o l'altro. Non è una questione di genere ma di vendite.

#1200
Inviato il 26 agosto 2009 - 18:41
Sono dei cuffioni da gaming che hanno un suono pulito,chiaro e potente.
Ottime se abbinate con Silenzio di tomba.
Per la cronaca Niko,l'hardware ti puo dare un vantaggio(non molto)ma quello che conta è quello che sei buono a fare da solo.
E' stato creato da MadCatz il "Joystick da combattimento" per MW2.
Niente di speciale se non 2 bottoni dietro del efwfew
Ottime se abbinate con Silenzio di tomba.
Per la cronaca Niko,l'hardware ti puo dare un vantaggio(non molto)ma quello che conta è quello che sei buono a fare da solo.
E' stato creato da MadCatz il "Joystick da combattimento" per MW2.
Niente di speciale se non 2 bottoni dietro del efwfew